TALABALARNING MADANIYATLARARO MULOQOT KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISHDA RAQAMLI TEXNՕLՕGIYALARNING AHAMIYATI




TALABALARNING MADANIYATLARARO MULOQOT KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISHDA RAQAMLI TEXNՕLՕGIYALARNING AHAMIYATI


Mualliflar: Xo‘janazarova Nazira Omonjanovna

Annotatsiya Ushbu maqolada raqamli vositalarining koreys madaniyati va tilini o‘rganish jarayonidagi ahamiyati tahlil qilinadi. Raqamlashtirishning ta’limga ta’siri o‘rganilib, o‘quvchilarning “한류 (hallyu) –- Koreya to‘lqini” orqali koreys madaniyatiga qiziqishi va tilni o‘zlashtirish jarayoni yoritiladi. Mediasavodxonligining mazmuni, uning tahliliy va tanqidiy fikrlashdagi roli izohlanadi. Shuningdek, koreys tilini o‘rganayotgan talabalar bilan o‘tkazilgan amaliy tadqiqot natijalari keltirilib, raqamlashtirishning ta’limiy jarayondagi samaradorligi tahlil etiladi. Kalit so'zlar: media, koreys tili, koreys madaniyati, hallyu, media savodxonligi, raqamli ta’lim, tanqidiy fikrlash, o‘quv jarayoni, loyihaviy ish, madaniyat ta’limi.