TALABALARNI XALQ OG‘ZAKI IJODI VOSITASIDA VATANPARVARLIK RUHIDA TARBIYALASHNING PEDAGOGIK SHART-SHAROITLARI
Mualliflar: N.M.O’rinova, Solijonov Yahyojon Abdulvohid o‘g‘li
Annotatsiya Ushbu ilmiy maqola, talabalarni xalq og‘zaki ijodi vositasida vatanparvarlik ruhida tarbiyalashning pedagogik shart-sharoitlarini o‘rganishga qaratilgan. Maqolada, xalq og‘zaki ijodining tarbiyaviy kuchi, uning milliy va ma’naviy qadriyatlarni yoshlarga singdirishdagi o‘rni va pedagogik jarayonlarda qanday samarali ishlatilishi mumkinligi tahlil qilinadi. Talabalar orasida vatanparvarlikni rivojlantirish uchun xalq og‘zaki ijodining afzalliklari va uning tarbiya jarayoniga qo‘shadigan hissasi ko‘rsatilgan. Maqolada pedagogik amaliyot, xalq og‘zaki ijodining turli janrlarini o‘rganish va ularni dars jarayonlariga integratsiya qilish usullari tavsiya etilgan. Tadqiqot shuningdek, vatanparvarlikni mustahkamlash uchun aniq pedagogik shart-sharoitlar, o‘qituvchilarning metodik faoliyati va talabalar bilan ishlashda ko‘rsatilgan samarali strategiyalarni o‘z ichiga oladi. Kalit so'zlar: Xalq og‘zaki ijodi, vatanparvarlik tarbiyasi, pedagogik shart-sharoitlar, talabalar tarbiyasi, ma’naviy qadriyatlar, pedagogik metodika, tarbiyaviy vositalar, milliy madaniyat, o‘qituvchining roli, xalq dostonlari, folklor, ijodiy jarayonlar.