ZAMONAVIY BAHOLASH ORQALI BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI MUSTAQIL BILISH FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISHNING MAZMUNI VA ZAMONAVIY YONDASHUVLARI
Mualliflar: Xudayberdiyeva Maftuna
Annotatsiya Maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining mustaqil bilish faolligini rivojlantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlarini aniqlashtirilgan, boshlang‘ich sinf o‘quv mashg‘ulotlarida zamonaviybaholash usullaridan foydalanishning didaktik imkoniyatlarini ochib berilgan, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining zamonaviy baholash orqali mustaqil bilish faolligini rivojlantirish ayrim usullari ishlab chiqilgan, o‘quvchilarda zamonaviy baholash orqali mustaqil bilish faolligini rivojlantirish texnologiyasining didaktik ta’minoti takomillashtirilgan. Maqolada yana boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida zamonaviy baholash orqali mustaqil bilish faolligini rivojlantirishning tashkiliy-didaktik komponenti produktiv, reproduktiv va ijodiy bosqichlarini ta’limiy faollashtiruvchi ayrim usullar ko‘rsatilgan. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida ig‘or metodlaridan namuna keltirilgan. Kalit so'zlar: boshlang‘ich ta’lim, innovatsiya, innovatsion jarayon, texnologiya, texnik innovatsiya, ta’lim xizmati, sifat, texnologik xarita.