AXBOROTLASHGAN JAMIYAT SHAROITIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARI TOMONIDAN UZLUKSIZ MA’NAVIY TARBIYA KONSEPSIYASINI AMALGA OSHIRISHNING PEDAGOGIK IMKONIYATLARI
Mualliflar: Abduraxmonova Yulduzxon Naimjon qizi, Maxmudova Nodira Alisherovna
Annotatsiya Maqolada axborotlashgan jamiyat sharoitida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari tomonidan uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasini amalga oshirishning pedagogik imkoniyatlari o‘rganiladi. Axborot texnologiyalari va zamonaviy ta’lim muhitining ma’naviy tarbiya jarayoniga ta’siri tahlil qilinadi. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining axborot-kommunikatsiya vositalaridan foydalangan holda o‘quvchilarda axloqiy qadriyatlar, milliy va umuminsoniy qadriyatlar hamda ijtimoiy mas’uliyat tuyg‘usini shakllantirishdagi roli ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, uzluksiz ma’naviy tarbiyani ta’minlashda o‘qituvchilarning kasbiy kompetensiyalari, innovatsion pedagogik yondashuvlar va ta’lim jarayonida axborot resurslaridan samarali foydalanish imkoniyatlari muhokama qilinadi. Maqola axborotlashgan jamiyatda ma’naviy tarbiyani rivojlantirishga qaratilgan amaliy tavsiyalar bilan yakunlanadi. Kalit so'zlar: Axborotlashgan jamiyat, boshlang‘ich sinf, ma’naviy tarbiya, uzluksiz tarbiya, pedagogik imkoniyatlar, axborot texnologiyalari, o‘qituvchi kompetensiyasi, axloqiy qadriyatlar, innovatsion yondashuvlar.