UNIVERSITET TALABALARINING MUSTAQIL TA`LIMGA TAYYORLIGINI DIAGNOSTIKASI




UNIVERSITET TALABALARINING MUSTAQIL TA`LIMGA TAYYORLIGINI DIAGNOSTIKASI


Mualliflar: Azizova D. A.

Annotatsiya Maqolada talabalar o`rtasida so'rovnoma o`tkazilganligi tasvirlangan bo'lib, uning maqsadi universitetlarning gumanitar yo'nalishlari talabalarining so'rovnoma orqali amalga oshirilgan diagnostika yordamida mustaqil ta`lim jarayonini amalga oshirishga tayyorligini baholash edi. Maqolada talabalar o'rtasida o'tkazilgan so'rovlarning empirik ma'lumotlariga asoslanib, bo'lajak rus tili o'qituvchilarining mustaqil ta`limga tayyorligi diagnostikasi tahlili keltirilgan. Ularning mustaqil ta`lim sohasidagi ko'nikmalari, shuningdek, mustaqil ta`lim jarayonining sifatini oshirish zarurati ko'rib chiqiladi. Ilmiy yangilik shundaki, olingan natijalar muallifning elektron mobil ilovasi va elektron sayti orqali amalga oshiriladigan talabalarning mustaqil ta`lim strategiyasining ishlab chiqilgan nazariy modelini mazmunli to'ldirishga yordam beradi, uning zarurati maqolada asoslanadi. Natijada, kelajakdagi rus tili o'qituvchilarini mustaqil ta`lim jarayonini lingvodidaktik strategiyasini amalga oshirish va tanlangan talabalar guruhining qiziqish sohalarini keyinchalik muallifning mobil ilovasi materiallari bilan to'ldirish uchun vosita bo'lib xizmat qiladigan mualliflik elektron kursini ishlab chiqishni boshlashga imkon beradigan ma'lumotlar olindi. Kalit so'zlar: mustaqil ta`lim, so'rovnomalar, talabalar, mualliflik mobil ilovasi, texnologiya, kelajakdagi rus tili va adabiyoti o'qituvchilari, badiiy adabiyot.