BOSHLANG‘ICH SINFLARDA “TO‘PLAMLAR VA MA’LUMOTLAR” MAVZUSINI O‘QITISH METODIKASI
Mualliflar: Tuxtamirzayev Adxam Yulbarsmirzayevich, Mirzaakbarov Abdurasul Mirzaakbarovich, Yuldasheva Zumrad Ergashbayevna
Annotatsiya Maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga “To‘plamlar va ma’lumotlar” mavzusini o‘rgatishning ahamiyati, metodikasi va amaliy yondashuvlari ko‘rib chiqiladi. Mavzu o‘quvchilarda mantiqiy fikrlash, muammolarni hal qilish va ma’lumotlarni tahlil qilish ko‘nikmalarini rivojlantirishda muhim rol o‘ynaydi. Naql qilish, o‘yinli metodlar, vizual vositalar (Venn diagrammasi, jadvallar) va haqiqiy hayotiy masalalardan foydalanish kabi usullar ta’kidlanadi. O‘zbekistonning ko‘p tilli muhitida o‘qitish muammolarini hal qilish uchun ko‘p tilli materiallardan foydalanish va o‘qituvchilar malakasini oshirish bo‘yicha tavsiyalar beriladi. Dars rejalari, baholash mezonlari va o‘quvchilar faolligini oshirish usullari ham muhokama qilinadi. Kalit so'zlar: To‘plamlar, ma’lumotlar, boshlang‘ich sinf, mantiqiy fikrlash, Venn diagrammasi, jadvallar, o‘yinli metodlar, naql qilish, haqiqiy hayotiy masalalar, ko‘p tilli o‘qitish, vizual vositalar, o‘quvchilar faolligi, baholash mezonlari.