RUS TILI SINTAKSISINI CHET TILI SIFATIDA O‘QITISHNING PSIXOLOGIK ASOSLARI VA DIDAKTIK TAMOYILLARINING XUSUSIYATLARI TO‘G‘RISIDA
Mualliflar: Отаханова Шохсанам Махаммадали кизи
Annotatsiya Ushbu maqolada rus tili sintaksisini B1+ darajasida o‘rgatish psixologik va didaktik tamoyillarni o‘zida mujassam etgan kompleks yondashuvni talab qilishi haqida so‘z boradi. Sintaktik tuzilmalarni idrok etish va o‘zlashtirishning kognitiv jihatlari tahlil qilinib, zamonaviy o‘qitish usullari haqida so‘z yuritiladi. O‘quv materiallarini moslashtirish, o‘quv muvaffaqiyatiga hissiy fonning ta’siri va o‘quv jarayonida interfaol texnologiyalardan foydalanish masalalariga alohida e’tibor qaratilgan. Tahlil natijasida murakkab sintaktik konstruksiyalarni o‘zlashtirish samaradorligini oshirishga qaratilgan amaliy tavsiyalar ishlab chiqildi. Kalit so'zlar: sintaksis, B1+ darajasi, kognitiv yuklama, grammatik konstruktsiyalar, didaktik tamoyillar, izchillik, tizimlilik, kommunikativ yondashuv, interfaol usullar, moslashtirilgan ta’lim, bosqichma-bosqich murakkablashtirish, kommunikativ vaziyatlar, motivatsiya, o‘rganishning emotsional foni, nutq amaliyoti.