OLIY TA’LIM TASHKILOTI TALABALARINI FAVQULODDA VAZIYATLARDA TO’G’RI HARAKAT QILISHNING PEDAGOGIK ALGORITIMI




OLIY TA’LIM TASHKILOTI TALABALARINI FAVQULODDA VAZIYATLARDA TO’G’RI HARAKAT QILISHNING PEDAGOGIK ALGORITIMI


Mualliflar: Mamadboev Shoxrux Baxodirjonovich

Annotatsiya Oliy ta’lim tashkiloti talabalarida favqulodda vaziyatlarda to‘g‘ri harakat qilishning mazmun-mohiyati, harakatlanish algoritmlari, talabalarda favqulodda vaziyatlarda harakat qilish, yordam berish ko‘nikmalarining rivojlantirishni pedagogik asoslari tadqiq etilgan. Talabalarning kundalik va kelajakdagi soha faoliyatida yuzaga keladigan favqulodda vaziyatlarning mazmun-mohiyati, tasniflari va to‘g‘ri harakatlanish qoidalari, favqulodda vaziyatlarning oldini olish tartiblari, xavfli ofatlardan muhofazalanish bo‘yicha o‘zini – o’zi boshqarishning pedagogik imkoniyatlarini kengaytirish masalalari yoritilgan. Kalit so'zlar: favqulodda vaziyatlar, pedagogik algoaritm, psixologik barqarorlik, kognitiv, vaziyatga baho berish, evakuatsiya, rolli o‘yinlar, emmotsional barqarorlik, strees, vaziyatli yondashuv.