IKKINCHI TILNI O'RGANISHNI KENGAYTIRISH UCHUN AI CHATBOTLAR, MOBIL YORDAMLIKDAGI TIL O'RGANISH VA VIRTUAL HAQIQAT MUHITLARINI INTEGRATSIYA QILISH
Mualliflar: Nabijanova Sugdiyona Rustamjon kizi
Annotatsiya Ta'lim texnologiyalarining jadal rivojlanishi ikkinchi til (L2) o'rganishni sezilarli darajada o'zgartirdi va o'quvchilarning ishtiroki va samaradorligini oshirish uchun innovatsion yondashuvlarni taklif qildi. Ushbu maqola uchta muhim texnologik aralashuvning integrativ salohiyatini o'rganadi: AI bilan ishlaydigan chatbotlar, Mobil Yordamchi Til O'rganish (MALL) va Virtual Haqiqat (VR) muhitlari. AI chatbotlari interaktiv, moslashuvchan va shaxsiylashtirilgan muloqotni osonlashtiradi, L2 o'quvchilarida suhbatlashish qobiliyatini rivojlantiradi. MALL ilovalari moslashuvchan, kontekstga mos til amaliyotini ta'minlaydi, rasmiy va norasmiy o'rganish kontekstlarini birlashtiradi. VR muhitlari o'quvchilarni realistik, madaniy jihatdan boy simulyatsiyalarga botiradi, lingvistik, kognitiv va ijtimoiy-madaniy ko'nikmalarni oshiradi. Kalit so'zlar: AI chatbotlari, Mobil Yordamchi Til O'rganish (MALL), Virtual Haqiqat, ikkinchi tilni o'zlashtirish, texnologiya bilan takomillashtirilgan o'rganish, o'quvchilarning ishtiroki, immersiv o'rganish, moslashuvchan o'rganish.
