PEDAGOG KADRLARNING INNOVATSION FAOLIYATGA TAYYORGARLIGINI BAHOLASH MEZONLARI
Mualliflar: Аzibоyеv Shuxrаt Оlimоviсh
Annotatsiya Zamonaviy ta'lim tizimining samarali rivojlanishi pedagog kadrlarning innovatsion faoliyatga qanchalik tayyor ekanligiga bevosita bog'liqdir. Ushbu maqolada pedagog xodimlarning innovatsion faoliyatga tayyorgarlik darajasini baholashning asosiy mezonlari, ko‘rsatkichlari va yondashuvlari tahlil qilingan. Tadqiqot doirasida pedagoglarning innovatsion kompetensiyalari, motivatsion tayyorgarligi, kasbiy-shaxsiy sifatlari va amaliy ko‘nikmalari kompleks tarzda o‘rganilgan. Maqolada pedagog kadrlarning innovatsion faoliyatga tayyorgarligini baholash uchun ko‘p komponentli model taklif etilgan bo‘lib, bu model kognitiv, motivatsion, kreativ va texnologik jihatlarni o‘z ichiga oladi. Tadqiqot natijalari pedagog kadrlarni innovatsion faoliyatga tayyorlash jarayonini optimallashtirish va ta'lim muassasalarida innovatsion muhitni shakllantirish uchun amaliy tavsiyalar berishga imkon beradi. Kalit so'zlar: pedagog kadrlar, innovatsion faoliyat, tayyorgarlik mezonlari, innovatsion kompetensiya, ta'lim innovatsiyalari, baholash tizimi, pedagogik texnologiyalar.
