BOSHLANG'ICH SINFLARDA ERTAK VA BOLALAR HIKOYALARINI IFODALI O'QISH RUS TILINI YAXSHILASH USULIDIR
Mualliflar: Кaипoвa Гузeль Ильдaрoвнa, Сатаров А.Х.
Annotatsiya Maqolada boshlang'ich maktab yoshidagi bolalarda rus va o'zbek xalq ertaklaridan og'zaki ifodali rus nutqini rivojlantirish va shakllantirish vositasi sifatida foydalanish muammosi ko'rib chiqiladi. Ertaklarning o‘quvchilar nutqiga ta’siri va u bilan darsda ishlashni tashkil etish usullarini atroflicha tahlil qilishga alohida e’tibor beriladi. Xususan, ushbu folklor janridan foydalanish orqali shakllanadigan nutqiy kompetensiyalar ko'rib chiqiladi. Boshlang'ich maktab yoshidagi bolalarda xalq ertaklari yordamida og'zaki nutqni rivojlantirish bo'yicha tadbirlar majmuasini, shuningdek, og'zaki nutqning prozodik tomonini shakllantirishga ko'proq hissa qo'shadigan mashg'ulotlar shakllarini o'z ichiga olgan ish bosqichlari tavsiflanadi va tahlil qilinadi. Kalit so'zlar: ertak, bolalar hikoyalari, ifodali o'qish, og'zaki nutqning prosodik jihati, nutq komponenti, dramatizatsiya, rus tilini takomillashtirish.