TALABALARDA ILMIY DUNYOQARASHNI RIVOJLANTIRISHDA HAMKORLIK PEDAGOGIKASIDAN FOYDALANISH YO’LLARI




TALABALARDA ILMIY DUNYOQARASHNI RIVOJLANTIRISHDA HAMKORLIK PEDAGOGIKASIDAN FOYDALANISH YO’LLARI


Mualliflar: Nishonova Aziza Mirzaxmadovna

Annotatsiya Ushbu maqolada filologiya yo‘nalishida tahsil olayotgan talabalar ilmiy dunyoqarashini shakllantirish va rivojlantirishda hamkorlik pedagogikasi asosida ishlab chiqilgan metodikaning nazariy va amaliy jihatlari tahlil etilgan. Tadqiqot davomida Farg’ona viloyati oliy ta’lim muassasalari talabalari ishtirokida o‘tkazilgan kuzatuv va eksperimental tajribalar natijasida hamkorlik asosidagi darslar ilmiy tahlil qilish, fikrni asoslash, matn ustida ishlash va mustaqil ilmiy izlanishga tayyorlik ko‘nikmalarini sezilarli darajada rivojlantirishi isbotlandi. Maqolada hamkorlik yondashuvining ilmiy asoslari, uning filologik ta’limdagi afzalliklari va amaliy qo‘llanishi batafsil yoritiladi. Kalit so'zlar: hamkorlik pedagogikasi, ilmiy dunyoqarash, filologiya ta’limi, interaktiv metodlar, mustaqil fikrlash, analitik tafakkur, tajriba-sinov, talaba faolligi.