O‘QUVCHILARNING ADABIYOT DARSLARIDAGI FAOLLIGIINI OSHIRISH




O‘QUVCHILARNING ADABIYOT DARSLARIDAGI FAOLLIGIINI OSHIRISH


Mualliflar: Mirsadullayev Miravaz Mirmuslim o‘g‘li

Annotatsiya O‘quvchilarning adabiyot darslarida ishtirok etishi tanqidiy fikrlash, ijodkorlikni rivojlantirish va adabiy asarlarni chuqurroq qadrlash uchun zarurdir. Ushbu tadqiqot interfaol o‘qitish metodologiyalari, madaniy ahamiyatga ega materiallar va hamkorlikdagi o‘quv muhitlariga e’tibor qaratgan holda talabalar o‘rtasida faol ishtirokni rag‘batlantirish strategiyalarini o‘rganadi. Uchta universitetda o'tkazilgan tadqiqotlar natijalari talabalarning ishtiroki va akademik yutuqlarining sezilarli yaxshilangani orqali ushbu yondashuvlarning samaradorligini tasdiqlaydi. Keng qamrovli metodologiyadan foydalangan holda, ushbu tadqiqot o‘qituvchilar uchun o‘zlarining adabiyot sinflarini jonli ta’lim markazlariga aylantirishni maqsad qilgan amaliy tushunchalarni beradi. Kalit so'zlar: metodologiya, natijalar, miqdoriy tadqiqot, hamkorlikda o‘qitish, interfaol o‘qitish, faol ishtirok.