EKSPERIMENTAL-EMPRIK METODLARNING DARS JARAYONIDAGI O’RNI




EKSPERIMENTAL-EMPRIK METODLARNING DARS JARAYONIDAGI O’RNI


Mualliflar: Gaypova Roza Tursunbaevna

Annotatsiya Ushbu maqolada ta’lim jarayonida qo‘llaniladigan eksperimental-emprik, kuzatish, hikoya va sorovnoma (anketa) metodlarining geografiya darslaridagi ahamiyati tahlil qilinadi. Har bir metodning o‘ziga xos xususiyatlari, ularning o‘quvchilarning bilim va ko‘nikmalarini shakllantirishdagi roli hamda ta’lim samaradorligini oshirishdagi o‘rni yoritib beriladi. Maqolada metodlarning qulayliklari, ularning geografik mavzularga moslashuvchanligi va real hayotiy jarayonlarni o‘rganishda qo‘llanilishiga alohida e’tibor qaratilgan. Kalit so'zlar: eksperimental metod, emprik metod, dars jarayoni, nazariy bilim, amaliy tajriba, ta’lim samaradorligi, faol o‘rganish.