MILLIY G‘OYA VA FALSAFANING YOSHLAR MA’NAVIY TARBIYASIDAGI PEDAGOGIK METODLARI
Mualliflar: Akramov G‘iyosiddin Najmiddin o‘g‘li
Annotatsiya Maqolada milliy g‘oya va falsafaning zamonaviy pedagogika tizimidagi o‘rni, xususan, yoshlar ma’naviy tarbiyasini shakllantirishda tutgan nazariy-metodik ahamiyati ilmiy tahlil qilinadi. Maqolada milliy g‘oya tushunchasining falsafiy ildizlari, u orqali shakllanuvchi ma’naviy qadriyatlarning yosh avlod tarbiyasidagi o‘rni hamda ta’lim jarayonida qo‘llanilayotgan pedagogik metodlarning samaradorlik omillari yoritilgan. Tadqiqot doirasida yoshlarning ma’naviy dunyoqarashini rivojlantirishda milliy falsafiy tafakkurning, qadimiy va zamonaviy ijtimoiy-falsafiy konsepsiyalarning uzviy bog‘liqligi, shuningdek, ilg‘or xorijiy tajribalar bilan milliy pedagogik yondashuvlar o‘rtasidagi uyg‘unlik ilmiy asosda tahlil qilinadi. Kalit so'zlar: Milliy g‘oya, falsafa, ma’naviy tarbiya, yoshlar, pedagogik metod, milliy o‘zlik, vatanparvarlik, ma’naviyat, uzluksiz ta’lim, falsafiy tafakkur, milliy qadriyatlar, metodologiya.
