BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA MILLIY MUSIQA ESHITISH KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHDA O‘QITUVCHINING ROLI




BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA MILLIY MUSIQA ESHITISH KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHDA O‘QITUVCHINING ROLI


Mualliflar: Tajiboyev Elmurod Mahmudjonovich

Annotatsiya ushbu ilmiy maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida milliy musiqa eshitish ko‘nikmalarini rivojlantirishda o‘qituvchining pedagogik roli va metodik yondashuvlarning samaradorligi tadqiq etildi. Maqolada milliy musiqa madaniyati, musiqiy estetik idrok, hamda didaktik innovatsiyalarni qo‘llash orqali o‘quvchilarda milliy musiqiy identitet va kompetensiyalarni shakllantirish mexanizmlari konseptual tarzda tahlil qilinadi. Maqolada interaktiv, multimodal va raqamli pedagogik texnologiyalar, xususan, vizual-audio platformalar, virtual cholg‘u simulyatorlari va axborot-kommunikatsiya vositalari yordamida ta’lim jarayonini transformatsiya qilish jarayonlari ko‘rib chiqiladi. Kalit so'zlar: pedagogik innovatsiyalar, raqamli pedagogika, multimodal ta’lim, estetik tarbiya, individual, differensial, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, virtual cholg‘u simulyatorlari, musiqiy madaniyat, didaktik metodlar.