MONTESSORI PEDAGOGIKASI ASOSIDA MANTIQIY FIKRLASHNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK SHART-SHAROITLARI
Mualliflar: Dosbayeva Shahnoza Abdurahimovna
Annotatsiya Ushbu maqolada Montessori pedagogikasining asosida mantiqiy fikrlashni rivojlantirish uchun zarur pedagogik shart-sharoitlar tahlil qilinadi. Maqolada Montessori pedagogikasining asosiy tamoyillari, o‘quvchilarni mustaqil fikrlashga, mantiqiy masalalarga, va muammolarni yechish ko‘nikmalariga yo‘naltirilgan ta’lim jarayoni bilan bog‘liq shartlar yoritiladi. Montessori pedagogikasida o‘yin orqali o‘rganish, erkin faoliyat va yaratuvchanlikni rag‘batlantirish kabi asosiy jihatlari ko‘rsatiladi. Mantiqiy fikrlashni rivojlantirishda o‘quv materiallarining mosligi, o‘quv muhitining qulayligi haqida so‘z yuritiladi. Kalit so'zlar: Montessori pedagogikasi, mantiqiy fikrlash, ta’lim jarayoni, mustaqil fikrlash, individual yondashuv, o‘yin, pedagogik shart-sharoitlar, o‘quv materiallari, o‘quv muhit, yaratuvchanlik.Montessori pedagogikasi, mantiqiy fikrlash, ta’lim jarayoni, mustaqil fikrlash, individual yondashuv, o‘yin, pedagogik shart-sharoitlar, o‘quv materiallari, o‘quv muhit, yaratuvchanlik.
