KATTA GURUH TARBIYALANUVCHILARINI STEAM TEXNOLOGIYASI ASOSIDA BILISH JARAYONLARINI RIVOJLANTIRISHNING DOLZARBLIGI




KATTA GURUH TARBIYALANUVCHILARINI STEAM TEXNOLOGIYASI ASOSIDA BILISH JARAYONLARINI RIVOJLANTIRISHNING DOLZARBLIGI


Mualliflar: Olimjonova Fotima G’olibjon qizi

Annotatsiya Ushbu maqolada zamonaviy texnologiyalaridan hisoblangan STEAM asosida tarbiyalanuvchilarni bilish jarayonini rivojlantirishni asosiy maqsad etib olingan.Va ushbu maqsadda esa turli hil usullardan foydalanilgan. Misol uchun.Eksperiment,kuzatuv va tahlil,anketa so’rov usullaridan foydalanilgan.Natijada esa yuqori amaliy yutuqlarga erishilgan.Tarbiyalanuvchilarnig anglash,bilish qobilyatlari yuqori ko’rsatkichlarni ko’rsatmoqda.Bundan tashqari esa ilmiy-pedagogik natijalar:STEAM asosida mashg‘ulotlar katta guruh tarbiyalanuvchilarining bilish jarayonlarini integrativ tarzda rivojlantirishga xizmat qiladi.Kognitiv rivojlanishda idrok, tafakkur, tasavvur va xotira uyg‘unlashib, mustahkamlanadi.Bolalarda tadqiqotchilik ruhi va mustaqil izlanish ehtiyoji shakllanadi. Amaliy natijalar.Mashg‘ulotlar bolalarning maktabga tayyorgarligini kuchaytiradi.STEAM metodlari qo‘llanilganda, tarbiyachilar ham darsni qiziqarli, ijodiy va samarali tashkil etish imkoniyatiga ega bo‘ladi.Jamoadagi muloqot va hamkorlik, o‘z fikrini asoslash va himoya qilish ko‘nikmalari rivojlanadi. Kalit so'zlar: Abstrakt, muloqot, texnalogiya, konsepsiya, san’at, integratsiya, model, inovatsiya, iqtisodiyot, mutafakkir, tanqid, eksperiment, konseptualyondashuv, muhandislik.