TARIX YO‘NALISHI TALABALARINI O‘QITISHDA MNEMONIK METODLARDAN FOYDALANISH METODIKASI
Mualliflar: Abdulajonov Mukhammadali
Annotatsiya Mazkur maqolada tarix yo‘nalishi talabalari ta’lim jarayonida mnemonik metodlardan foydalanishning didaktik asoslari, ularning xotira, diqqat va tahliliy tafakkurni rivojlantirishdagi o‘rni tahlil qilinadi. Mnemonika – axborotni tez eslab qolish, tizimlashtirish va qayta tiklashni osonlashtiruvchi usullar majmui sifatida qaralib, tarixiy fakt va sanalarni o‘rgatishda samarali metodik vosita sifatida tavsiya etiladi. Maqolada talabalarning tarixiy tafakkurini rivojlantirish uchun mnemonik modellarning amaliy qo‘llanilishi ham yoritilgan. Kalit so'zlar: mnemonika, tarix ta’limi, metodika, eslab qolish, didaktika, vizual texnika, kognitiv rivojlanish, pedagogik innovatsiya.
