BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING AXBOROTLARNI QAYTA ISHLASH KO’NIKMALARINI SHAKLLANTIRISH TEXNOLOGIYASI




BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARINING AXBOROTLARNI QAYTA ISHLASH KO’NIKMALARINI SHAKLLANTIRISH TEXNOLOGIYASI


Mualliflar: Абумалик Муталлиевич Дедаханов

Annotatsiya Maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida axborotni qayta ishlash ko‘nikmalarini shakllantirish texnologiyasi ilmiy-pedagogik nuqtayi nazardan yoritilgan. Axborotni qayta ishlashning mohiyati, uning bosqichlari va tarkibiy qismlari tahlil qilingan. Shuningdek, o‘quvchilarni mustaqil fikrlashga yo‘naltirish, asosiy mazmunni ajratish, umumlashtirish va ijodiy tatbiq etish jarayonlari ta’limiy metod va texnologiyalar yordamida ochib berilgan. Maqolada matn ustida ishlash texnologiyasi, grafik organayzerlar, interfaol metodlar va refleksiya mashqlaridan foydalanishning samaradorligi asoslab berilgan. Kalit so'zlar: boshlang‘ich ta’lim, axborotni qayta ishlash, kognitiv ko‘nikma, idrok, tahlil, umumlashtirish, ijodiy tafakkur, grafik organayzer, interfaol metod, refleksiya.