KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI O‘QUVCHILARDA IJTIMOIY ONGNI RIVOJLANTIRISHDA O‘YIN PEDAGOGIKASINING ROLI




KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI O‘QUVCHILARDA IJTIMOIY ONGNI RIVOJLANTIRISHDA O‘YIN PEDAGOGIKASINING ROLI


Mualliflar: Xudoynazrova Zulayho Sohibnazar qizi

Annotatsiya Ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarda ijtimoiy ongni rivojlantirishda o‘yinga asoslangan pedagogik yondashuvlar tahlil qilinadi. Ta’lim jarayonida o‘quvchilarning o‘qish, yozish va ijodiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish, shuningdek, ijtimoiy masalalarga nisbatan tanqidiy fikrlashni shakllantirish muhim o‘rin tutadi. O‘yin pedagogikasi orqali o‘quvchilar o‘z fikrlarini erkin ifoda etish, hamkorlikda ishlash va muammoli vaziyatlarga kreativ yechimlar topishni o‘rganadilar. Maqolada integrativ yondashuvlar, tanqidiy-tahliliy fikrlash va o‘quv jarayonida ijtimoiy ongni rivojlantirishning samarali mexanizmlari ko‘rib chiqiladi. Kalit so'zlar: Ijtimoiy ong, o‘yin pedagogikasi, tanqidiy fikrlash, integrativ yondashuv, boshlang‘ich ta’lim, ijodiy fikrlash, o‘quv jarayoni, ta’lim metodlari.