KLASTERLI YONDASHUV ASOSIDA BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARIDA MAS’ULIYATNI RIVOJLANTIRISH




KLASTERLI YONDASHUV ASOSIDA BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARIDA MAS’ULIYATNI RIVOJLANTIRISH


Mualliflar: Feruza Xusanova

Annotatsiya Maqolada boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida mas’uliyatni rivojlantirishning klasterli yondashuvi muhokama qilingan. Klasterli yondashuv, o‘qituvchilarni pedagogik va psixologik jihatdan o‘z vazifalariga mas’uliyatli yondashishga o‘rgatish va ularni kasbiy rivojlanishiga ta’sir ko‘rsatishga qaratilgan yondashuvdir. Ushbu maqolada mas’uliyatni rivojlantirishda o‘qituvchilarni bir-biriga o‘rnak bo‘lishlari, tajriba almashish va muammolarni hal etishda hamkorlik qilishning ahamiyati ko‘rsatib o‘tilgan. Klasterli yondashuv yordamida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining mas’uliyatini oshirish va ularning kasbiy salohiyatini kengaytirish bo‘yicha tavsiyalar berilgan. Kalit so'zlar: Klasterli yondashuv, boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi, mas’uliyatni rivojlantirish, pedagogik salohiyat, kasbiy rivojlanish, ijtimoiy mas’uliyat, hamkorlik, pedagogik faoliyat, klasterli ta’lim metodlari, ta’lim jarayoni, kasbiy kompetensiya