MULTIPLATFORMA ORQALI O‘QUVCHILARNING MATNNI TAHLIL QILISH VA MUHOKAMA QILISH KO‘NIKMALARINI SHAKLLANTIRISH METODIKASI




MULTIPLATFORMA ORQALI O‘QUVCHILARNING MATNNI TAHLIL QILISH VA MUHOKAMA QILISH KO‘NIKMALARINI SHAKLLANTIRISH METODIKASI


Mualliflar: Tajibayeva Ma’mura Tojidinovna Pedagogika mahorat markazi pedagogika, psixologiya va amaliy fanlar kafedrasi o‘qituvchisi

Annotatsiya Ushbu maqolada multiplatforma ta’limining o‘quvchilarning matnni tahlil qilish va muhokama qilish ko‘nikmalarini rivojlantirishdagi roli o‘rganilgan. Maqola, raqamli texnologiyalar va interaktiv platformalarning ta’lim jarayonida samarali qo‘llanilishi orqali o‘quvchilarning tanqidiy fikrlash, muloqot qilish va mustaqil o‘rganish ko‘nikmalarining qanday yaxshilanayotganini tahlil qiladi. Maqola yakunida multiplatforma ta’limining o‘quvchilarning umumiy akademik rivojlanishiga, shuningdek, ularning ijtimoiy va professionallik ko‘nikmalarini rivojlantirishga qaratilgan muhim afzalliklari keltirilgan. Tadqiqot natijalari multiplatforma ta’limining ta’lim tizimidagi samaradorligini va uning o‘quvchilarning kelajakdagi muvaffaqiyatlariga ta’sirini ko‘rsatadi. Kalit so'zlar: multiplatforma ta’limi, matnni tahlil qilish, muhokama qilish, tanqidiy fikrlash, muloqot ko‘nikmalari, interaktiv platformalar, raqamli texnologiyalar, o‘quvchilar, ta’lim samaradorligi, mustaqil o‘rganish, ijtimoiy ko‘nikmalar, o‘quv materiallari, ta’lim jarayoni