MUSIQA TA'LIMIDA STEAM YONDASHUVI: TALABALARDA IJODIY FIKRLASH VA MUAMMOLARNI HAL QILISH KO'NIKMALARINI RIVOJLANTIRISH
Mualliflar: Usmonjanova Gulxayo Alisher qizi
Annotatsiya Ushbu maqola STEAM (fan, texnologiya, muhandislik, sanʼat, matematika) yondashuvini musiqa taʼlimiga integratsiyalashuvini oʻrganib, uning oʻquvchilarda ijodiy fikrlash va muammolarni hal qilish koʻnikmalarini rivojlantirish imkoniyatlarini taʼkidlaydi. Badiiy ifodani ilmiy va texnologik izlanishlar bilan uyg‘unlashtirib, STEAM modeli musiqa ta’limini innovatsiyalar, hamkorlik va yuqori darajadagi fikrlashni rag‘batlantiradigan ko‘p tarmoqli platformaga aylantiradi. Maqolada tegishli adabiyotlar ko‘rib chiqiladi, STEAM asosida musiqa o‘qitishning samarali usullari ko‘rsatilgan va talabalar rivojlanishi bo‘yicha asosiy topilmalar keltirilgan. U o‘qituvchilar va siyosatchilar uchun musiqa sinflariga STEAM pedagogikasini kiritish bo‘yicha tavsiyalar bilan yakunlanadi. Kalit so'zlar: STEAM ta'limi, musiqa pedagogikasi, ijodiy fikrlash, muammolarni hal qilish, fanlararo ta'lim, ta'limdagi innovatsiyalar, 21-asr ko'nikmalari