INTERAKTIV VIZUAL TA’LIM VOSITALARI ORQALI O‘QUVCHILARNING EKOLOGIK MADANIYATINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI




INTERAKTIV VIZUAL TA’LIM VOSITALARI ORQALI O‘QUVCHILARNING EKOLOGIK MADANIYATINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI


Mualliflar: Sulaymonova Saodat Usubxonovna

Annotatsiya Maqolada interaktiv vizual ta’lim vositalarining o‘quvchilarda ekologik madaniyatni shakllantirishdagi nazariy asoslari tahlil qilinadi. Ekologik tarbiyaning bugungi davrdagi dolzarbligi ta’lim tizimida innovatsion yondashuvlarni talab qilayotgani asoslab beriladi. Shu nuqtai nazardan, interaktiv vizual ta’lim vositalari (multimedia resurslari, raqamli xaritalar, animatsiyalar, virtual laboratoriyalar va infografikalar) orqali ekologik bilimlar samaradorligini oshirish imkoniyatlari ilmiy asosda o‘rganiladi. Kalit so'zlar: interaktiv ta’lim, vizual vositalar, ekologik madaniyat, ekologik tarbiya, ekologik ong, ta’lim texnologiyalari, raqamli didaktika, atrof-muhitni muhofaza qilish, innovatsion ta’lim metodlari, o‘quv jarayoni.