BO‘LAJAK TARIX FANI O‘QITUVCHILARINING IJODIY KOMPETENSIYASINI TRIZ TEXNOLOGIYALAR VOSITASIDA RIVOJLANTIRISH
Mualliflar: Ergashev Baxodir Olimjon o‘g‘li
Annotatsiya Maqolada bo‘lajak tarix fani o‘qituvchilarining ijodiy kompetensiyasini TRIZ (izobretatelskix zadach resheniye teoriyasi) texnologiyalar vositasida rivojlantirishning nazariy va amaliy asoslari ko‘rib chiqilgan.Tadqiqotda TRIZ texnologiyalarining pedagogik imkoniyatlari, ijodiy kompetensiyaning moxiyati va tarkibiy qismlari yoritilgan. Muallif tomonidan TRIZ prinsiplariga asoslangan didaktik tizim ishlab chiqildi va uning ta’lim amaliyotiga joriy etish yo‘llari belgilandi.Tadqiqot natijasida bo‘'lajak o‘qituvchilarning ijodiy fikrlash qobiliyati, pedagogik vazifalarni noan'anaviy yechimlar bilan xal qilish malakasi va tarixiy materiallarni ijodiy qayta ishlash kompetensiyasini rivojlantirish metodikasi takomillashtirildi. Kalit so'zlar: TRIZ texnologiyalar, ijodiy kompetensiya, tarix fani, pedagogik innovatsiya, bo‘'lajak o‘qituvchilar, ta’lim metodikasi, ijodiy fikrlash