PEDAGOGIKA TARIXINI O‘QITISH JARAYONIDA TALABALARDA ANALITIK FIKRLASHNI RIVOJLANTIRISH METODIKASI
Mualliflar: Nuritdinova Marjona Isog‘ali qizi
Annotatsiya Mazkur maqolada pedagogika tarixini o‘qitish jarayonida talabalar tafakkur faoliyatining muhim shakli bo‘lgan analitik fikrlashni rivojlantirish masalalari yoritilgan. Muallif muammoli o‘qitish, tahliliy savollar, matn ustida ishlash va munozarali usullar asosida metodik tavsiyalar ishlab chiqqan. Eksperimental tajriba natijalari asosida taklif etilgan yondashuvlar talabalarning tahlil qilish, baholash va xulosa chiqarish ko‘nikmalarini rivojlantirishda yuqori samaradorlikka ega ekani aniqlangan. Kalit so'zlar: analitik fikrlash, pedagogika tarixi, muammoli ta’lim, metodika, talaba faoliyati.