O‘QUVCHILARDA MUSTAQIL FIKRLASH KO‘NIKMALARINI SHAKLLANTIRISHDA INNOVATSION YONDASHUVLARNING AHAMIYATI VA PEDAGOGIK SHART-SHAROITLAR




O‘QUVCHILARDA MUSTAQIL FIKRLASH KO‘NIKMALARINI SHAKLLANTIRISHDA INNOVATSION YONDASHUVLARNING AHAMIYATI VA PEDAGOGIK SHART-SHAROITLAR


Mualliflar: Нурқулов Муроджон

Annotatsiya Mazkur maqolada o‘quvchilarda mustaqil fikrlash ko‘nikmalarini shakllantirishda innovatsion yondashuvlarning o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Mustaqil fikrlash bugungi ta’lim jarayonining asosiy tarkibiy qismiga aylanib, o‘quvchilarning ijodiy yondashuvi, tahliliy fikrlashi va muammolarga individual yechim topa olish qobiliyatlarini rivojlantiradi. Maqolada zamonaviy pedagogik texnologiyalar, interfaol metodlar, axborot-kommunikatsion vositalar orqali o‘quvchilar tafakkurini mustahkamlash imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, bu jarayonda pedagogning roli, o‘quv muhitining ta’siri va samarali shart-sharoitlar yaratish bo‘yicha tavsiyalar beriladi. Tadqiqot natijalari mustaqil fikrlash ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan yondashuvlarni ta’lim amaliyotida samarali qo‘llash muhimligini asoslab beradi. Kalit so'zlar: mustaqil fikrlash, innovatsion yondashuv, pedagogik sharoit, interfaol metodlar, ijodiy tafakkur, analitik fikrlash, ta’lim jarayoni, o‘quvchilarning faolligi, zamonaviy texnologiyalar, tanqidiy fikrlash, axborot-kommunikatsiya, o‘quv muhit, pedagogik uslublar, mantiqiy fikrlash, muammoni hal qilish, ta’lim sifati